گفته هایی ازتولد تامیان سالی

آموزش - نصیحت - ورزشی - روانشناسی - مشاوره - انتقاد - وغیره ......

گفته هایی ازتولد تامیان سالی

آموزش - نصیحت - ورزشی - روانشناسی - مشاوره - انتقاد - وغیره ......

موادغذایی

سلام وسلامتی وشادابی وخنده . 

از سلامتی وشادابی وخنده و دیرپیرشدن چه میدانید ؟ 

++++++++++ 

فهرست مطالب : 

۱ - ورزش 

۲ - میوه جات 

۳ - سبزی جات 

۴ - خوراکیهای متفرقه

 

سوآلات  

۱- چه وقت ورزش کنم ؟ 

۲ -  چقدر ورزش کنم ؟ 

۳ - برای چی ورزش کنم ؟ 

۴ - چطوری ورزش کنم ؟ 

۵ - ورزش را باچه کسی شروع کنم ؟ 

۶ - ورزش را ازکجا آغازکنم ؟ 

+++++++++++ 

۷ - چه وقت میوه بخوریم ؟ 

۸ - چقدرمیوه بخوریم ؟ 

۹ - برای چی میوه بخوریم ؟ 

۱۰ - چطوری میوه بخوریم ؟ 

۱۱ - آیا میوه هارا با پوست بخوریم ؟ 

۱۲ - آموزش خرید میوه ها ؟ 

۱۳ - آیا میوه هارو باهم بخوریم یا جداجدا ؟ 

۱۴ - آیا خوردن میوه قبل ازغذا مفیدتره یا بعدازغذا ؟ 

+++++++++++++++ 

۱۵ - چه وقت سبزیجات وسالاد بخوریم ؟ 

۱۶ - چقدرسبزیجات وسالاد بخوریم ؟ 

۱۷ - برای چی سبزیجات وسالاد بخوریم ؟ 

۱۸ - آیا خوردن سبزیجات وسالاد خام بهتره یا پخته ؟ 

۱۹ - آیا مصرف سبزیجات خشگ مفیدتره یا تازه ؟ 

۲۰ - آیا سبزیجات خشگ را ازبازاربخریم ؟ یا خودمان خشگ کنیم ؟ 

۲۱ - آیا برای خشگ کردن سبزیجات اطلاعات خاصی لازم است ؟ 

+++++++++++++++++++++++++ 

درغذاهای متفرقه چطوری تصمیم بگیریم . 

انواع غذاهای متفرقه : 

۱ - خشگه بارها (پسته . آجیل . انجیر . توت .......... وغیره) 

۲ - ماست 

۳ - برنج 

۴ - نان 

۵ - نمک 

۶ - ترشی جات 

۷ - مایعات (آب.چای . نوشابه . شیر . آبمیوه ها. شربتها......... وغیره) 

۸ - گوشت (بره. گوساله.شتر.ماهی. مرغ. پرنده ها. میگو ....... وغیره) 

۹ - خام خواری 

۱۰ - شیرینی جات 

دوستان من که خسته شدم شما درادامه کمکم میکنید یا فقط میخوانید و اهمیت نمی دهید ومی گذرید . 

فکرمیکنم در پست بعدی ادامه بدم . 

سالم باشید .

قبل از امتحانات

باسلام وخداقوتی به همه اونایی که امتحان دارند . 

چندتوصیه اگرعمل کنید موفق ترید انشاالله . 

۱ - شب امتحان کمی زودتر بخوابید 

۲ - شب امتحان عصر غذا بخورید . اگرقراراست شب غذابخوریدحتما غذای سبک بخورید 

۳ - صبح امتحان . صبحانه کامل بخورید (عسل . گردو . پسته وشیرعسل ویک چای کمرنگ) بخورید  

۴ - شروع امتحان بانام خدا وتوکل به خدا وسه نفس عمیق کشیده وآروم خارج کنید  

۵ - نام ونام خانوادگی را روی برگه امتحانی بنویسید 

برای موفقیت شماها دعا میکنیم  

پیروز وموفق باشید  

بعدازامتحانات میبینمتون