گفته هایی ازتولد تامیان سالی

آموزش - نصیحت - ورزشی - روانشناسی - مشاوره - انتقاد - وغیره ......

گفته هایی ازتولد تامیان سالی

آموزش - نصیحت - ورزشی - روانشناسی - مشاوره - انتقاد - وغیره ......

ادامه پست قبلی (تاکنون فکرکردید)

سلام من دوباره اومدم : 

جوونای قدیم بازی هاشون (هفت سنگ - پله چفده - ترتری بازی - قایم موشک - مرغ کاغذی - گولی بازی) بود . 

اما جوونای امروزی بازی هاشون (کامپیوتر - اینترنت - فیس بوک - چت کردن - ربات ساختن - ورزشهای رزمی - موتورسواری - فوتبال - دیدن فیلمهای تخیلی - فیلمهای ترسناک - ووووو...............) خیلی کم گفتم نه ! 

در ازدواجاشون قدیما خانواده ومادراشون تصمیم میگرفتند . اما حالا خودشون میبینند ومی پسندند وفقط برای امضاء خانواده دعوت می شوند .  

قدیما جوونا سوء تغذیه داشتند وخوشگل کم پیدامی شد . ولی حالا خوب می خورند وخوشگلا زیادشده  

کم مینویسم تا برای خواندن وقت کافی داشته باشید.   

نظرات 3 + ارسال نظر
S سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:57 http://Guilty.blogsky.com

نمیدونم این چیزا که شما گفتی چه ربطی به محل زندگی من داره... به هر صورت به نظر من ادم نباید همه چیو توی پست ها برای خواننده ها توضیح بده باید جای فکر برای بقیه هم گذاشت

S چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 http://guilty.blogsky.com

توی وبلاگم جوابتون رو دادم

مرسی

محمد یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:59 http://www.knjame.ir

سلام اقا مرتضی خوب هستین؟خوش میگذره؟
سایت و تالار گفتگوی کانون فرهنگی هنری تشنگان وصال مسجد جامع بجستان راه اندازی شد حتما تشریف بیارین وبا پیشنهادهای سازنده تون سر افرازمون کنید
باتشکر منتظرتون هستیم

سلام آقامحمدجان من امدم خیلی خوب بود ولی چرا قسمت نظرات رافعال نکردی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد